Firma

Jak efektywnie zarządzać zgłoszeniami serwisowymi w firmie deweloperskiej?

• Zakładki: 39


Sprzedaż nieruchomości to proces wieloetapowy, a podpisanie umowy rozpoczyna kolejne procesy biznesowe w firmie deweloperskiej. Jednym z nich jest posprzedażowa obsługa klienta, a wraz z nią obsługa zgłoszeń serwisowych. Aby odbywała się ona sprawnie, potrzebne jest wsparcie, które zapewnia nowoczesne narzędzie, jakim jest system CRM dedykowany branży nieruchomości. Poznaj szczegóły.

System CRM dla dewelopera a zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi

System dla dewelopera VoxDeveloper to oprogramowanie, którego funkcje zostały dostosowane do specyficznych potrzeb branży nieruchomości. Dzięki temu możliwa jest automatyzacja procesów biznesowych, w tym procesu obsługi zgłoszeń serwisowych. W voxCRM wyodrębnione są dwa obszary: dokonywanie zgłoszeń przez klientów oraz ich realizacja przez pracowników firmy deweloperskiej.

Klienci dokonują zgłoszeń serwisowych w „Strefie klienta” – dostępna jest ona z poziomu przeglądarki internetowej oraz w aplikacji mobilnej. Podając informacje o nieruchomości oraz opisując problem, klient może wysłać zgłoszenie, które trafia bezpośrednio do odpowiedniego działu. Dodatkowo istnieje możliwość dołączenia zdjęć, które obrazują zgłaszany problem.

Zgłoszenie serwisowe zostaje automatycznie zapisane w CRM, a dzięki automatycznemu kategoryzowaniu przypisane zostają właściwym pracownikom. Moduł Hepldesk, w którym są dostępne, umożliwia efektywne zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi poprzez odpowiednie ich sortowanie na podstawie daty w układzie tygodniowym i miesięcznym, statusu, lokalizacji oraz specjalisty odpowiedzialnego za obsługę zgłoszenia. Automatyczny eksport zgłoszeń serwisowych do modułu odbioru nieruchomości usprawnia kolejny proces związany z posprzedażową obsługą klienta.

Transparentna komunikacja z klientem dotycząca statusów jego zgłoszeń, wymiana danych z generalnym wykonawcą oraz szybsza realizacja możliwe są dzięki automatyzacji procesu zarządzania zgłoszeniami serwisowymi w CRM-ie dla deweloperów. Wysokie standardy obsługi klienta są jednym z kluczowych czynników branych pod uwagę przez klientów szukających nieruchomości na rynku pierwotnym, dlatego inwestycja w system voxCRM jest jedną z najważniejszych podejmowanych przez rozwijające się firmy w branży nieruchomości. 

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
5 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *